2012


Wywiady

Art interview

Torchlight 2 concept art - Outlander i Railman

Poniższy wywiad został opublikowany na stronie www.runicgamesfansite.com dnia 9 grudnia 2010. Został przeprowadzony z kilkoma osobami. Wszystkie są związane z tworzeniem graficznej strony Torchlight 2. Na pytania odpowiadali zarówno twórcy potworów, terenów jak i ogólnego stylu i rysunków koncepcyjnych całej gry. Wywiad jest naprawdę długi, zapaleńców odsyłam pod ten link, aby zobaczyć całość w języku angielskim. Poniżej natomiast prezentuję wybrane i na luźno przetłumaczone przeze mnie najciekawsze moim zdaniem fragmenty wywiadu.

W filmach z Torchlight 2 widać, że używacie dużej palety kolorów. Szczególnie tereny naziemne są pełne pastelowych kolorów. Czy to jakiś początek większych zmian?

Uwielbiamy kolory! Będzie bardzo kolorowo, nie mamy na celu stworzenia mrocznej i realistycznej grafiki. Kontynuujemy styl jedynki. Tak naprawdę nie ma tu wielkich zmian, wzięliśmy wszystko z pierwszej części pod lupę i dodajemy do tego kolejne elementy. Zobaczycie, że świat z nowego Torchlighta będzie pełen życia i polubicie go.

W pierwszej części były podziemia, krypta, co robicie aby nie powtarzać tych samych scenerii w dwójce?

Będzie dużo organicznych labiryntów, i dużo lochów. Staramy się dobrze wyważyć ilość obydwu z nich. O ile lochy w stosunku do jedynki mocno się nie zmienią, to tereny na zewnątrz będą mocno rozbudowane, wzbogacone o efekty atmosferyczne. Katakumby pod ziemią będą wzbogacone o różne detale jak czaszki, szkielety, świece, świeczniki czy artefakty religijne. Ogólnie będzie można poczuć klimat katakumb.

Ile będzie setów dla postaci i ile ogólnie zbroi/ubrań?

W Torchlight 2 pozostawiliśmy klasowe sety bazowane na potworach i terenach. Nie licząc startowych ubrań będzie 16 zestawów klasowych (po 4 na klasę). Dodatkowo będzie około 60 innych zestawów. Będą one mogły być noszone przez wszystkie postaci. Będą miały przeróżne statystyki i wygląd od najprostszych szat do pełnych płytowych zbroi.

Co będzie można wybrać/zmienić w wyglądzie postaci oraz peta?

Będą 3 podstawowe rzeczy do zmiany – włosy (styl i kolor), twarz (nos, oczy i podbródek) oraz kolor skóry.
Jeśli chodzi o peta (zwierzę) to będzie kilka gatunków do wyboru z różnymi teksturami i kolorami.

Do wywiadu były załączone jeszcze dwa kilku sekundowe filmiki ukazujące różną animację postaci w zależności od trzymanego oręża (poniżej zmontowane w całość) oraz koncept Outlandera i Railmana (widoczne na górze).